Sepagi bersama saya
Esok dah nak balik Cyberjaya.
Mula-mula ingat nak extend cuti, balik hari sabtu ke,
tapi mak dah beli tiket bus pulak.
Nak taknak, balik je la esok.
Harap-harap hostel ramai orang,
kalau tak takut nak nak pegi toilet macam ni. Haih.
Hari ni saya bangun seawal 4.30am setelah melelapkan mata seawal 11pm semalam.
So far dah makan breakfast dua kali.
Egg banjo yang dimasak sendiri dan nasi lemak yang paksu beli.
Pasni nak tunggu apek tauhu tu keluar pukul 11.30am,
nak beli tauhu atau nama melayunya tau fu fah . Seringgit je penuh semangkuk.
Kalau beli kat melayu, semangkuk kecik dah rm2.50. Dah la tak sedap, suam-suam kuku je pulak.
Handphone Sony W395 yang baru beli tak sampai setahun dah meragam.
Screen putih je, on off banyak kali pun sama je.
This is my first time using Sony E and you're giving me shits, Sony?
Lepas ni kalau beli handphone, beli Nokia je senang.
Nak pakai Blackberry or Iphone jauh sekali. Belum mampu.
Ini je update untuk pagi ni, saya Faridah melaporkan untuk Tv 3+2 :) *cheers*
4 hug(s) :
eh.. sy pakai sony elok je..dah nak 5 tahun dah... tp ade masalahnye gak.. hehe.. ntah2 awk terbeli rekon nye kot...
tapi saya beli kat sony centre. huhu. kat area kl- selangor, kat mane eh sony centre? yang paling dekat dgn cyber.
oooo.. kat jaya jusco seri kembangan ade satu klu x silap.. hehe...
ohh ok, tenkiu shah :)
Post a Comment