'1 Malaysia' memang terbaik =p
It's been a while right?
I just finished my programming in lab test this morning. It's been more than 24 hours since I last slept. Tomorrow, I'll have another midterm paper. I've been busy lately. Memang tak sempat study pun untuk in lab. Busy with dragon boat training and Usrah. So many events going on lately. Last night, there were 2 usrah events- Iftar & first bureau meeting. Memang saya takleh nak escape la since I'm one of the persons in charge. Macam biase event habis dekat-dekat nak tengah malam. Balik tu, terus cari kedai pegi beli Livita setin, buat teman study in lab. Bila dah minum Livita asyik nak buang air je every 10 minutes.
Pegi lab dengan hati yang redha. Aku dah usaha. Kalau kuar Q1, Q2, insyaAllah, boleh kot jawab. Kalau kuar yang lain-lain, fail la haih. Masa lecturer bahagi lab partners, mula2 saya partner dengan seorang laki India, then tiba-tiba ada one chinese guy masuk lambat sikit, and he was put in my group.
Dua-dua partner saya save jawapan in lab dalam hp. Hahaha. The truth is, satu kelas pun buat camtu. Kalau hp saya tak rosak, possibility saya buat camtu mungkin ada. Haha. Lepas siap lap, dengan markah full marks, tersenyum la tiga-tiga kambeng '1 Malaysia' ni.
Saya dengan hati berbunga-bunga berjalan keluar dari lab dengan bahagia. Tadi sebelum lab rasa mcm nak hempas badan kat katil dan tido puas-puas, lepas lab terasa fresh pulak (ceh, yo yo je kan). Saya dengan hati tersenyum girang mulala fikir nak pegi breakfast sebelum balik bilik . Lantak la kalau perut buncit pun kalau tido lepas makan. Lantak la takde orang teman gi breakfast pun, I survived on my own.
Sampai FCM, kelihatan tak ramai orang sangat. Lepas order roti telur, ternampak junior2. Saya dengan selambanya offer diri untuk makan bersama diorang. Ya, saya memang tak malu. Then mase tengah makan, ternampak encik Ujang pulak, masuk FCM cafe. Haha. Lama tak nampak encik Ujang. Dah la pakai Google T-shirt.
Balik je bilik, terus segar, tak ngantuk. Rasa macan boleh study lagi 2 chapter. Hahaha. Poyos. Tapi macamane pun kena tido sebab esok ada midterm pulak, so have to rest a lil. Kalau tak esok time exam, boleh hilang jugak ni. Okay, nak nap kejap. Okthanksbye.
p/s: sorry kalau entry ni tunggang langgang. Mengantuk gilerrrr ni. Huhu. Nap-nite..

0 hug(s) :
Post a Comment